Är jag lat?


Har ni lagt märke till hur lätt det är att fuska med body lotion? Jag gör det, nästan alltid. I duschen använder jag allt som användas ska. Till hår, kropp & ansikte. Jag duschar så förbannat varmt så att alla fönster blir immiga, jag själv blir yr & slänger på mig handduken för att sedan bara hoppa i kläderna. Jag önskar att det fanns något smart man kunde smörja in sig med men som inte är lika jobbigt som body lotion, för det är jobbigt, eller så är det jag som är lat? Vad vet jag? & jag önskar SÅ att vi hade ett badkar, ett fint med guldtassar. Nu är jag helt slut, har gjort mitt för idag känner jag. Diskat & tvättat. Nu väntar soffan & min sötsak :) Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie.

Bodylotion ÄR jobbigt!:)

2009-01-04 @ 21:50:14
URL: http://skitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0