Däängomåångoo vad göru på en fredagsmorgon?

Det har inte blivit många timmars sömn för min del. Har legat & nyst & snorat konstant sedan jag kom hem från jobbet efter halv två inatt. Undrar om det är så att jag börjar bli sjuk? Hoppas inte. Nu är det dags att hoppa i kläderna & möta upp Rebecka. Vi ska iväg & sola en sväng & sedan göra ett hemligt ärende.  Jag orkar fan inte äta frukost, är proppmätt efter kanelbullen jag åt inatt. & så är jag så himla stolt över mig själv efter min första stängning i lobbyn helt ensam. Jag fick så mycket beröm av alla eftersom jag var så snabb & effektiv. Helgrym är jag :) Se inte fram emot alltför spännande bloggande, för min värld är upp&ner & jag orkar inte med bloggandet faktiskt. Vi får se. När allt lagt sig. Lalalla. So long

HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0