Det är bara skit på teven!


Jag har INTE fallit för grupptrycket! Nej, jag har faktiskt inte kollat på Let´s Dance som alla ni andra. De senaste två timmarna har jag spenderat sovandes i soffan. & jag gråter faktiskt inte över att ha missat Let´s Dance. Min sambo däremot säger "det är bara skit på teven" & av alla program oavsett om det är skit eller inte, så väljer han att ha på Lets´Dance. Vafan, säger jag.

Känner nu en sjuk craving, precis som i somras. Ni som hängt med i min blogg kanske kan gissa er till vad jag snackar om? GISSA! Okej, jag avslöjar väl då. Sill. Jag fick inte nog av det i julas. Det är så förbannat gott att äta sill med lite gräddfil & ägg. Fast jag är kanske ensam om att tycka det? Inte fan vet jag & jag bryr mig inte heller. Sån är jag.

Är lite bitter just nu, jag sätter alltid min mobil på ljudlös när jag ska vila, sova eller bara känner för att skita fullständigt i allt & alla. Idag var inget undantag. Vaknar till PLINGPLONGPLINGPLONG. Jag blev inte glad alls. Speciellt inte när jag upptäckte att det var min älsklings telefon som ringde. (Jo, vi har samma ringsignal.) & jag höll på att slita av mitt hår när jag tröck bort personen i fråga för att sättta på ljudlös & idioten envisades med att ringa inte en utan två gånger till. Tre gånger på raken. JAG HATAR SÅNT! Ni som gör så, vad är erat problem? Svarar man inte så gör man inte, vad är det som är så jävla svårt att förstå?

Samtidigt är jag lite lycklig eftersom jag lyckades att somna bara sådär. Har haft problem med det en längre tid. Frågan är hur jag ska kunna somna igen, ganska snart vore bra, eftersom jag ska upp redan nio imorgon. Nio är tidigt i min värld! För det bästa som finns är att få kliva upp när man vaknar utan jävla alarm. Helst utan stess & bara njuta & göra helt onödiga saker. Som att duscha extra länge, bara för att. Eller äta frukost alldeles för länge. Eller, äh jag vet inte. Jag hatar iallafall att vakna för att jag måste & inte för att jag själv vill. Måsten är så tråkiga!

Nu ska jag röra mig mot köket för att koka ägg. Det blir sill också, men det förstod ni väl? Först hälsar jag min älskade Sara välkommen till bloggdjungeln. Tänkte, varför inte slå på stort & länka här i ett inlägg? För att göra det lättare för er som snokar & försöker hålla reda på allt & alla i MITT liv? Ett tips, skaffa ett eget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0