Ey


Vad duktig jag känner mig, har nu sökt 4 jobb, bara idag & jag har en hel månad på mig innan det ska redovisas. Ju fler jobb jag söker desto större chans att få gensvar liksom :) Dock är det knepigt att hitta dem, det gäller att vara smart minsann. Det finns inte så himla många jobb att söka faktiskt. Nog om det! Solen skiner fortfarande, nu är mitt batteri färdigladdat så jag kanske ska bege mig ut på en promenad? Disken har jag inte hunnit med, började med att söka jobb istället. Disken fick vänta helt enkelt. Fredag idag, underbart! Imorgon ska jag jobba dock. Redan klockan tio! Bah, hur ska jag orka ta mig upp klockan nio? ^^ Jag har vanan att sova tills jag vaknar. Hatar att väckas av alarmet på mobilen, det verkligen suger! Fortsätter med bloggandet senare, nu ska jag göra annat! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0