Fallen angel


You don't mean nothing

I don't want ya

I don't need ya

Never loved ya

You're nobody

And never make it

You're a mistake

Vem får nog av Chris Brown egentligen? Inte jag. Åh. Det är fredag, jag är trött men ändå känner jag mig rastlös & uttråkad. Min sambo ligger i sängen & läser. Det är den andra boken han läser i sitt liv. Därför vill jag inte störa honom :) Var nyss inne med kinder & jos till honom & så fick han en puss. Han var så söt när han kom hem, kramade om mig & pussade mig, bara sådär spontant. Jag blev så glad, för en sån liten sak. Det är det extra som gör allt. Faktiskt.

Själv väntar jag på att Ego Woman ska komma ut. Den är med all säkerhet lika klockren som Gynnings första bok, som jag verkligen älskade. Förtillfället konverserar jag med Sara på msn. & jag känner mig så fruktansvärt tråkig! Som att jag andats ut all luft. Jag sitter här helt ihopsäckad. Proppmätt är jag också, så det får nog bli mys i soffan. Om inte du vill roa mig?


Fakta:

:: På franska heter flatlöss Papillons damour, alltså kärleksfjärilar.

:: Det finns faktiskt studier som visar att ditt humör kan förbättras av att din vagina utsätts för sperma.

:: Mannen ejakulerar i genomsnitt 15 liter sperma under sin livstid.

:: Snitthastigheten på en ejakulation är 47 km/h.

:: En tesked sperma innehåller ungefär 8 kalorier.

Homofober tänder mer på bögporr.
En studie visade att män med homofobi oftare visade tecken på sexuell upphetsning om de blev utsatta för bögporr, jämfört med män som var mer toleranta mot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0