Godkväll?

Jag känner mig så jäkla nyttig efter min sallad att jag bestämde mig för att svulla godis :) Det är en konst att äta tonfisksallad här hemma ska ni veta. Bob är inte försiktig utan klampar fram till min tallrik & försöker stjäla sig en liten bit. Varken bulgur, sallad, gurka, tomat, sparris, morot eller fetaost dög. Kattjävlarna vill bra åt fisken. Så tröttsamt att behöva knuffa bort Bobs nylle hela tiden. & irriterande att bli blängd på av Jeppe när man äter. Dom är allt bra roliga. Jag är mätt & belåten iallafall. & trött så det svider i ögonen, men sova kommer jag nog inte lyckats med de närmaste timmarna. Fick mig ett gott skratt precis då Kurrekuling skrev på msn att Norrköpings godaste pizza är uppkallad efter mig. Vilken skojjare. HAHAHA. So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0