Grattis på treårs-dagen :)

Idag, för tre år sedan klarade jag min uppkörning. Grattis till mig!


& ett stort tack till världens bästa svärfar som tjatade på mig & framförallt gjorde det ekonomiskt möjligt för mig att ta det jävla körkortet. Det gick på ca 25000:- sammanlagt.

Då gick jag först på Haga, jag hatade det stället, jag hatade alla äckliga körskolelärare. Slutade när mitt "paket" med 20 körlektioner var slut. Tog en paus. Därefter började jag på Centrala & fick samma körskolelärare som min mamma hade när hon tog körkort för en sisådär 20 år sedan. En härlig med bestämd kvinna vid namn Yvonne. Hon undrade vad jag gjort på förra körskolan eftersom jag fortfarande inte börjat köra efter skyltar osv. Vill ni veta vad jag gjorde? Backade, flera dubbellektioner. Nej, Haga har jag inte mycket för. Enligt min mening är de bara ute efter pengar & jag vet ett flertal som instämmer.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ouh, grattis :D

Det är ungefär "bara" ett halvår kvar tills jag ska köra min första uppkörning :P hehe

2009-01-20 @ 17:35:14
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0