Gynning.


Det jag älskar med Gynning är att hon är ärlig, hon är sig själv fullt ut & spelar inget spel. Dagens inlägg, med ett svar till BlondinBella är klockrent!

"..i boken skrev jag hur det verkligen var och försökte inte framställa mig själv på ett bättre sätt."

"Jag vill inte samla pluspoäng på att vara politiskt korrekt. Jag vill bygga ett långsiktigt förtroende hos mina bloggläsare/fans som baseras på 100 procent ärlighet."


Nu ska jag kolla på Let´s Dance faktiskt. Men inte för att BlondinBella är med, nej henne har jag inte mycket för. Jag hoppas att hon åker ut, men först att hon glider ur Jonathans grepp för att hon har för mycket handsvett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0