Hårfärgning på g :)

Idag låg jag kvar i sängen till halv två, sedan begav jag mig mot stan för att handla hårfärg. Det blev även en kalender från Granit. Den blir alltid nersänkt i slutet på januari. Jag tycker 169:- för en kalender är rena rånet, därför väntar jag alltid in i det sista. Kalendern från året innan räcker ju liksom ändå till slutet på januari. Perfekt. Rebecka mötte upp mig på stan  & vi tog en sväng till Chicken Kebab. Vilken besvikelse! Jag som alltid älskat pommen där. Nu är den utbytt mot tjockare slemmiga jävlar. Tummen ner! Så fort jag duschat ur hårfärgen ska jag slänga mig i soffan & vila tills det är dags att knalla till jobbet. Ska mumsa lite godis också, det är ju ändå fredag.

Beslutsångest har jag. Jonna, jag måste prata med en klok ung dam. & då är du den enda perfekta. RING MIG!


Kommentarer
Postat av: Sara

Blev du fin i barret min sköna? :D jag tror

2009-01-24 @ 16:43:30
URL: http://pepsipant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0