Idiot.

Jag har jobbat 4 timmar idag & nu är jag så förbannad. Lyckades bli osams med en idiot. Jag hatar att man måste svälja allt. Hade detta inträffat "privat", om någon betedde sig så jävla illa när jag inte stod i arbetskläder då hade jag fan i mig slagit på personen, för så arg blev jag. Jag hade sån himla lust att skrika hur dum i huvudet denna person var, men nej, jag fick låtsas som ingenting. Försöka vara trevlig. Spela ett jävla spel! När man inte får utlopp för allt så mår man dåligt inuti. Det bästa vore att få ta itu med det på en gång, vilket tyvärr är omöjligt. Jag kände mig verkligen på uruselt humör när jag vandrade hemåt, jag kände bara för att krypa ner i min älsklings famn & gråta. Men istället bestämde jag att en sån idiot inte ska få förstöra min dag, så jag beklagade mig, fick utlopp för allt & nu har ilskan lagt sig en aning. Dock förstår jag inte varför sådana människor ens vistas ute. Hur kan man vara så förbannat otrevlig & elak rakt igenom?


Kommentarer
Postat av: Kitsune

Gaah jag vet hur du känner! Ibland vill man verkligen döda folk! Elelr skrika åt dem att de är sjuka i huvudet! Men man kan inte för man har fuking kläder på sig! Gaah -.-

2009-01-31 @ 18:03:15
URL: http://aekitsune.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Sv; Haha aah, jag blev typ irriterad av att läsa ditt inlägg, för jag började bara tänka på alla irriterande människor som finns -.-

2009-01-31 @ 20:15:04
URL: http://aekitsune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0