Jag älskar kommentarer.

Så överös mig gärna med sådana. Ni måste ju ha något att säga eftersom ni så troget följer min blogg? Det är lite frustrerande att ni vet så mycket om mig & jag inte ens vet vilka ni är. Idag är jag inte bitter iallafall. Det går lite upp & ner. Som en berg & dalbana, men det är så livet är har jag lärt mig. Vi kvinnor styrs ju av hormoner dessutom. Det är inte alltid lätt att vara kvinna alltid. Ibland brukar jag fundera på hur det vore att vara man. Det finns ju vissa fördelar känns det som. Jämför deras badrumsskåp med vårat, deras behov. Kvinnor behöver smink, hygienartiklar, schampo + balsam, rengöringsprodukter till ansiktet, bodylotion, stylingprodukter i all oändlighet, deo, parfymer, tamponger & bindor. & kanske tandtråd, plackers, dagkräm, nattkräm. Listan kan göras hur lång somhelst. Mannen jag lever med har visserligen nästan lika många parfymer som mig & vi använder samma hudvårdsprodukter (jag blir galen för att han använder typ halva tuben!). Men hans sida av badrumsskåpet ligger i lä, jag har till&med stulit hans plats litegrann ;) Där står deo & hårgéle, kanske lite annat smått som jag inte lagt på minnet. Att sminka sig är ju egentligen inget tvång, men jag gör det med glädje & jag låter bli de dagar jag känner för det. Ja, jag är en sån som kan gå på stan osminkad. Undrar hur mycket mer pengar vi spenderar än våra män per år? Sedan känns det ju som att män tar lättare på saker & ting. De styrs somsagt inte av hormoner.

Väntar på ett samtal från Emelie. Gissa vart vi ska? Jag har kommit fram till att jag ska passa på att ta mig tid när mina vänner hör av sig & jag bara egentligen är för lat för att ses. Eller då jag bara ligger hemma & väntar på att klockan ska gå, för jag vet vid dethär lagt att jag aldrig lyckas somna ändå. Så varför inte passa på att umgås lite? För det är inte alltid man lyckas knåpa ihop sina fullspäckade scheman. Nu ska jag dr

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå ! Jag är lite sömnlös och nu väntar jag på att Shark ska börja :). Oj nu ramla mina byxor uppochner så alla mina kära enkronor föll ut. Erkänn att du sitter på MC och äter chicken nacho ?! Sussa gott hun' så hörs vi imorgon. Puss

2009-01-28 @ 01:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0