Jag saknar mitt hår.

Nog för att det växt fort & jag är lycklig för att jag kan ha toffs, men jag är ändå inte helt nöjd förrän det är så långt som jag vill ha det. Att klippa av mig håret var dock ett av de bästa besluten jag tagit i mitt liv. Det fanns ingen anledning att spara på detdär tuggummiruffset. Snart är det 3 månader sedan & jag har inte färgat det en enda gång, använder Goldwells intensivtoning. Dessutom har jag kört med inpackning regelbundet & Lanza´s leave-in. Håret är så härligt nu :)

Sara säger att jag ser kvinnligt snygg ut i mitt korta hår, jag envisas med att tjata om att jag ska spara ut det. Tänker gå omvägar för den jäkeln ska klippa av mig håret. Whattafakk?! Jag älskar dig ändå apa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0