Känslan av att vara naken


Inatt gick Spiderman på teve2, den första filmen. Jag vet inte hur gammal den är egentligen, allt jag vet är att jag missat den. Spiderman 2 däremot var jag tillsammans med min älskling för att kolla på då vi förlovade oss. Det är fyra & ett halvt år sedan. Idag är vi sambos dock inte förlovade. Det har vi inte varit sedan Oktober 07. Vi hade då en paus på 3 veckor & tog av oss ringarna. När vi sedan insåg att livet var finare vid varandras sida (att vi helt enkelt älskade varandra för mycket för att ge upp, att det helt enkelt skule vara vi, hand i hand - föralltid) var det ett gemensamt beslut att inte sätta på oss ringarna igen. Det skulle ske vid ett speciellt tillfälle, på någon speciell plats. Så när det sker får framtiden utvisa :) Det känns självklart tomt utan ringen på mitt finger & trots att det är mer än ett år sedan den togs av vänjer jag mig inte med den känslan av att vara naken. För så känns det utan den. Huvudsaken är ändå att det är vi. För det är så det ska vara.

Avslutar med KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0