Dötid att fylla ut

Nej, jag har faktiskt inte sovit tills nu. Har bara varit upptagen med annat. Bestämde mig för att göra en sak jag skjutit upp sedan förra veckan, men nu är det gjort iallafall. Ute är det kvalmigt i lägenheten likaså. Under Niklas & min promenad i åbackana igår då vi träffade på hurtiga Jonna som gick så fort att hon försvann på en sekund diskuterade vi att springa. Jag improviserade olika stilar som jag tänkte testa på. Risken för utskrattning är nog stor, men vafan man måste bjuda på sigsjälv inte sant? Dock är jag nog mer den typen som föredrar att gå. Powerwalk. Det svåraste är att komma iväg. Jag har ganska mycket dötid som jag skulle kunna fördriva med raska promenader i härlig natur. Det känns lockande. MEN varför tar jag mig inte iväg? :O Bara därför ska jag chocka migsjälv & dra NU - innan jag skjuter upp det av egentligen ingen anledning alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0