Fredag, yey :)

Ville är nog fan den roligaste katten jag någonsin haft. Såfort det nalkas mat, det spelar ingen roll vad, bara det är ätbart - så är han där med sin jäkla mun & tjuvar. Senast igår, då han var på mina meloner jag vackert skurit upp. Man kan ju tänka sig att han borde vara intresserad av kött, men inte då. Han är minst lika intresserad av pasta, potatis eller grönsaker trots att köttet ligger där. Kattungar är väl lite sådär, de äter allt. Men antagligen kommer han bli lika kräsen som de andra två när man växer upp.

Jag började dagen med att diska, slänga sopor & hämta posten. Yey, kors i taket liksom - lönespecen hade kommit :) Så nu slipper jag ha huvudbry. Vilken lättnad! Telefonerat med Pappa, Lillen & Rebecka har jag också hunnit. Nu funderar jag på vad denna dag har att erbjuda. Förmodligen ingenting. Återstår att se vad som händer helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Ja hjälper dej gärna, om jag ska koda brukar jag ta lite betalt ungefär 50 kr, om du bara vill ha en header så är det gratis :)

2009-07-24 @ 22:38:24
URL: http://sandruwsiina.blogg.se/
Postat av: Sara,

hahaha jäkla tjuvkatter assååå, bara för dom är så små och söta tror dom att dom kommer undan med allt, och det gör dom ju också :$ thi hiii ge honom en kram från mig om han inte äter på dina meloner :O

2009-07-24 @ 23:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0