Måndag

Ey, kul att ni hänger kvar trots att jag suger på att blogga :) Det värmer att veta att ni finns där, tänker på mig & undrar hur mina dagar ser ut - medans jag inte har en aning om vilka ni är. Ska vi försöka igen? Vem är du som läser min blogg, berätta något kul om digsjälv? Jag klev upp för en timma sedan, vaknade av att jag var i cape town & en tsunami svepte in över stranden där en surfade. Alla skrek "run for your life". Jag drömde alltså på engelska. Weird. Drömmar är märkligt. Jag har lite smått ont i huvudet, som jag haft nästan vareviga dag den senaste tiden. Rastlös är jag & lite småirriterad också. Känner för att hitta på någonting, men vaaaaaaad? Det är alltid den svåra frågan. Älskling dissar alla mina förslag & sitter som besatt framför x-boxet. Jag har rivmärken efter två galna katter. Bob hoppade upp & vände på min fot i soffan häromdagen, det resulterade i ett fett rivsår! Igår satt Ville i mitt knä & gosade tills han ramlade ner, då klättrade han på mina bara ben & rev mig på knäskålen & på smalbenet. Elaka katter! Nu ska jag göra annat en stund :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag läser, nästan varje dag :)

2009-07-14 @ 23:18:00
URL: http://drakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0