Snart är det höst, förstår ni det?



Här sitter jag med mina nattliga funderingar, det är mycket jag inte riktigt kan få ur huvudet, som jag hakat upp mig på. Men det är saker som jag absolut aldrig skulle få för mig att skriva här. Känns lite surt att jag fick klädkatalog med höstkläder idag. Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta. Det är såklart mysigt med stickade koftor & alla lite mer dystra färger faktiskt. För att inte tala om värmeljus & att dricka varmt te under täcket i soffan. MEN sommaren har ju knappast börjat & vi är i slutet på Juli. Min bränna jag jobbade på under typ en & en halv vecka börjar avta. Om jag inte får sol nu kommer jag vara blek hela hösten & vintern. Fast sen finns ju solariet. Dock ger det inte samma effekt som att vara ute en dag i solen. Det är ren lycka. Så alla vädergudar, håll i regnet - GE MIG SOL FÖRIHELVETE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0