Uppdatering

Av respekt till min sambo tänker jag inte skriva några detaljer om min svärmor. Det är som det är, de som vet - vet. Somsagt, inget jag tänker dra upp här i bloggen. Vi har iallafall varit där nu. Jag & Niklas agerade kockar & fixade potatis & rödspätta, den kalla såsen fixade jag som ni vet redan igår. Hanna & Kenny kom också förbi. Alla var vi mätta & belåtna, men efter maten blev det kaffe & glass med både choklad & kolasås på. Klart man måste lyxa till det! :) Nu sitter jag ihopsjunken i soffan med fläkten riktad mot mig på full effekt & datan i knät. Funderar på vad jag ska hitta på härnäst, rastlös som jag är. Känner av huvudvärken idag igen, tror jag måste be en läkare kolla upp vad det beror på. Jag kanske behöver glasögon, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0