Vilken slappsöndag

Det enda jag gjort idag är typ att diska & laga mat. Det blev lövbiff & potatisgratäng. Perfekt söndagsmiddag, eller vilken dag somhelst middag :) & sedan har jag faktiskt spelat basket! Fast på x-box då. Lyckades vinna en gång till&med ;) Jag är så sjukt seg idag. Har inte ens orkat ta mig in i duschen. Har mest fördrivit min tid framför datan, sökt en massa jobb. Varför vet jag inte, men det är alltid kul. Om jag skulle få ett jobb skulle jag minsann överväga pluggandet. Jag jobbar hellre än studera & gå på csn faktiskt.

Saknar Maria. Hon är så härlig & det var så underbart att se henne igår. Aw. Egentligen undrar jag varför man ska tvingas leva så långt ifrån sin andra hälft. Det är påfrestande & jobbigt. Igår sa min söta sambo "det är tråkigt att Maria bor så långt bort, för ni passar så bra tillsammans" blödig som jag är blev jag tårögd. Men det är så sant som det är sagt. Det finns ingen i vars sällskap jag känner mig så bekväm & komplett i - bara Marias. Hon är min tvillingsjäl.

KÄRLEK


Smygfoto sedan asgarv. Vilka heting-getingar.


Min ängel posade glatt :)


CALLE var där! Eller han kom fram efter ett par icke tjeckiska öl?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0