Äckelmat på Fräcka.

Jag tog mig iväg för lunch på Fräcka Fröken. Det var så jävla vidrigt! Jag åt några tuggor av maten. Pasta med oxfilé & gorgonzolaost. I ärlighetens namn, det smakade hund, råtta eller nåt. Inte oxfilé. Det luktade blöt hund. & nej, det var inte osten. Blev äcklad & ställde tallriken åt sidan. Servitrisen kom & frågade "smakade maten bra?" Jag var tvungen att vara ärlig & svarade "Nej, det var inte gott alls. Du kan ta min tallrik, jag tänker inte äta upp." Hon skulle gå till chefen & klaga. En kort stund senare kommer han & frågar vad som var fel, han var så sjukt på. "Vill du ha något annat? Mat? Macka? Ta ett bakverk!" Nej, jag tappade matlusten men tack ändå, sa jag. Han bestämde sig dock för att ge mig ett tillgodokvitto. Det tycker jag är service. Den värsta reklamen är missnöjda gäster. Istället för den maten har jag pillat i mig skorpor. Det är omöjligt att äta. Jag vill inte ens äta godis. Det är något fel på mig. Ni som känner mig vet vilken godisråtta jag är. :$

Klockan är redan kväll. Dagen har gått fort. Jag klev upp åtta imorse. Somnade till vid fyra & sov till sju på kvällen. Nu känns en dusch ganska lockande. Det är ju så sjukt skönt. Men jag vet inte riktigt om jag har orken till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0