Lördag




Vi åkte till landet igår, det var sjukt underbart! Så grönt det var, vilka underbara dofter & blommornas vackra färger. Aw. Jag fixade sill & potatis som jag & älskling smaskade i oss medans Ove var & fixade "långbord". Sedan var det dags att gå ner mot vägen & grilla. Vädret var ju fint till en början, men sedan kom regnet ändå. Vi trängdes under ett parasoll säkert 15 stycken & när regnet blev förjävligt begav vi oss genom skogen upp till Ove & riktigt tak. Vi var hemma halv två & jag var sjukt trött i huvudet efter allt tjat hit & dit. Vad jobbiga fulla människor är - när man är nykter själv. Jag hade ändå en trevlig kväll & min älskling var så snäll & värmde mig som satt & frös som en galning :)

Kommentarer
Postat av: Sara

DU ÄR vacker som få!

2009-06-23 @ 01:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0