Rea & intervju - ett tåg bort.

Sjukt trött var jag när jag klev upp imorse, men jag tog mig iväg ändå.Det är alltid lika mysigt att åka tåg. & varenda gång jag åker förbi Fiskeby tänker jag på när Saras familj vinkade av oss med Svenska flaggan då vi skulle på en minisemster till Lkpg, jag, Maria & Sara. Så söta! & med de tankarna följer tankar på trotters, pannbiff & fanta & när vi gick i spöregn så jag fick genomskilnliha kläder & fick låna en minikjol av Sara. Snacka om att den var supermini på mig. HAHAHA! ^^

Det var gruppintervju & vi var fyra med mig i min grupp. Tycker sånt är lite känsligt faktiskt. På denna intervju gick det till ungefär som på en anställningsintervju & tänk er att ha den intervjun tillsammans med era konkurrenter. Jag tycker att jag gjorde bra ifrån mig, men man kan aldrig riktigt vara säker. Jag vet ju inte vad de går på. Men jag känner ändå att jag fick en guldstjärna eftersom jag fick följdfrågor & ett "det var en intressant tanke". Det tog ca en & en halvtimma. Efteråt satt vi alla tillsammans & drack kaffe & åt kringlor. MUMS! 

Jag gav mig iväg mot city & det var fullt på gatorna. Inte nog med alla stundenter hit & dit. Det var någon slags marknad på gatan, där det såldes ost & massa annat. Jag stannade inte för att titta. Däremot tog jag en sväng in på H&M & fyndade 3 tröjor på rea. En superskön vit tröja. Ett lite finare korallfärgad topp med rosett i kragen & ett vanligt lila linne. Jag älskar rea! Då känner man sig nöjd med sina inköp!

Tog tåget hem igen & tog mig en powernap på soffan. Det behövdes kan jag lova. Mina ögon sved & det kändes som att jag hade någon beläggning på ögonen, dessutom var de rödsprängda pga sömnbrist. Jag & älskling tog en sväng till Sibylla för att mätta våra magar & sedan somnade vi båda i soffan & sov i flera timmar! Jag höll på att svimma när jag tog mig en dusch & kände ett riktigt sötsug. Därför blev det en sväng till affären för lite frukt & godis.Nu är jag mätt & belåten efter GINO. Ugnsgratinerad fruktsallad med riven vit choklad. Så sjukt gott!  :) I våran hade vi banan, kiwi, ananas & äpplen. Testa det, mycket godare än vanlig fruktsallad.

PUSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: sara

Åh jag blir alleldes rörd!! Jag minns också att dom vinkade med svenska flaggan. Jag saknar den tiden vi gick till Ica i Linköping och köpte Ahlgrensbilar fast däcken med lakrtis smak, och busringde om bruna ägg från smedby (L) Jag önskar dig all lycka på din interjuv den som tackar nej till dig går i konkurrs.

2009-06-11 @ 23:17:22
Postat av: sarase

Hoppas dom tar med dig! Håller tummarna för dej! Fatta va sjukt om jag också hade sökt den...då kanske vi suttit där på intervjun tillsammans haha. Jag va också på gruppintervju när jag sökte mitt sommarjobb..Det va lite läskigt men det gick ju bra sen eftersom jag fick jobb =)

Det verkar va en skoj utbildning den du ska gå.. lr va det ungdoms och missbrukar vård som du va på intervju nu?



Jag har ju utreds en hel del. Har fått åka ambulans 3 ggr på kort tid samt varit mkt fram poch tillbaka hos läkaren. I och med att jag fick åka akut (dock efter 6 månaders värk) så har de nu uteslutit alla farliga sjukdomar som hjärntumör, stroke, hjärninflammation, nevrologiska sjukdomar etc..Hade jag inte blivit så dålig hade jag antagligen fortsatt att utredas..suck!

Det har ju ngt med muskler och nerver och göra..Vilket inte är det enklaste att bota verkar det som :( Hur går det för dej nu då? Hoppas verkligen du kommer in så du får sysselsätta dig med ngt du tycker är roligt =)

2009-06-12 @ 18:51:27
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0