Tisdagkväll

Jag känner mig varm, nästan febrig. Kanske har överkonsumerat solen idag? Rebecka & jag låg på en rutig blå filt i parken & åt mjukglass med saltlakrits-strössel, i solskenet. Aw, så sjukt mysigt! Det var så skönt att vara barfota i gräset & gosa runt med fötterna & få blommor mellan tårna. Nu är jag hemma & ska straxt hugga in på chipspåsen som står på bordet & ser äckligt lockande ut.

Jag vill åka till kolmården & se apungen! & jag vill åka till Grönalund & springa i lustiga huset. & så vill jag åka till Maria & dricka rosé på piren :)

Om jag säger upp mig, när får jag min semsterlön då? Om jag säger upp mig nu i juni, får jag den i juli då eller måste jag vänta till i Augusti? Någon som vet? Jag har noll koll på sånt. Men vilken enorm lättnad jag känner nu när jag vet att det är slut mellan mig & mcd. Jag behöver inte gå tillbaka. Nästa vecka ska jag minsann säga upp mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0