Träningsvärk

Tror ni jag lyckades hålla mig vaken? Eller att jag kom iväg till bastun? Svar nej. Jag är trött mest hela tiden tycker jag. Kanske tar igen all sömn jag missat nu, den senaste tiden? Isåfall känns det som jag ser ljuset i tunneln. Vi har sexan på. Nationalsången sjungs & det passar så sjukt bra att Sverige spelar på vår nationaldag. Hoppas vi vinner! Egentligen är jag inte intresserad av sport. Kollar bara f1 som bekant :) MEN detta känns ändå stort. Så jag kommer nog sitta & skrika framför teven. Har faktiskt inget bättre för mig. Har sån sjuk träningsvärk i min kropp så idag skippar jag pilates :$ En promenad känns lockande, men inget kul själv. & Beckajävel sover! VAKNA V A K N A! Ey ey ey. Det doftar gott. Stinas kyckling är i ugnen nu & jag är hungrig. Åh, vad jag är rastlös & uttråkad. & sugen på sockervadd! Jag minns att det var karuseller & sånt när jag tog studenten 2005, kommer det vara det i år också? Orka vänta till i augusti på sockervadd.

Nej hörni, nu är det slutbloggat. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0