. . .



Här sitter jag sjuk & tycker synd om mig själv. Men det får man när det handlar om bihåleinflammation, tycker jag. Ni som haft det vet hur förbannat ont det faktiskt gör. Snart ska jag lägga mig till ro i soffan. Kl 15.10 är reprisen av Gossip Girl. Ett måste! Magen kurrar lite smått, jag har varit vaken sedan halv åtta & inte ätit frukost ännu. Kanske dags för det? Jag har lite ont i min arm. Fick småpanik när kvinnan sa att hon skulle sticka mig i armen :| Varför kan man inte bara ta stick i fingret? Som tur var valde hon rätt arm. Min högra  arm funkar inte att sticka i eftersom det gör så sjukt ont att mina ådror rullar iväg. Idag när jag gick därifrån såg jag för ovanlighetens skull inte ut som en crackhoe med 8 stick i ena armen & 1 i det andra. Tummen upp! Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0