Godmorgon

Jag har bråttom. Måste hinna föna håret innan jag drar mig mot jobbet. Men ville ändå hinna med en liten uppdatering :) Hur är det med er kära vänner? Jag mår fint. Slapp kräksjukan som min sambo fick dras med. Peppar peppar. Är lite sliten, det är mitt fjärde pass idag men än är det inte slut. Ska jobba imorgon också. Ni glömmer väl inte att ställa om klockan inatt? Klockan två blir den tre vilket innebär att ni får gå hem från krogen en timma tidigare! Haha! Igår var en händelserik dag på jobbet, vi fick se mycket blod. En pojke blev misshandlad med knogjärn & hade ett jättestort jack i huvudet. Vi fick ringa ambulans & polis & under tiden fick några av mina kolegor ta hand om honom. Stackars kille. Vilka sjuka människor det finns! ^^ Inatt pratade jag med Maria i telefonen i nästan 3 timmar. Mygod, tiden går fort när man har kul. Dags att dra snart. So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0