Mardrömmar & sånt

Jag kunde nästan inte hålla ögonen öpnna när Gossip Girl-reprisen var trots att jag är som besatt av den serien. Klarade mig dock med ett par insomningar & lika snabba uppvaknanden. Med andra ord hängde jag med :) Sedan slog jag ihop som ett barn på soffan en stund innan jag begav mig in till sängen för ytterliggare lite sömn. Jag är verkligen sjuk! Det är inte likt mig att sova sådär. Drömde en sjuk mardröm om åttakantiga polisbilar som åkte som karuseller. De körde ihjäl människor. :| Sedan var det en seriemördare som härjade runt & jag var superhjälten som fick utstå mycket, däribland se alla nära & kära slaktas. Drömmen var verkligen ångestladdad & jag var livrädd på något underligt vis när jag vaknade upp. Nu blir det snart mat, min nakne kock lagar spagetti & köttfärssås till mig. Jag tror att han tycker lite synd om mig i smyg. Men bara i smyg. Till efterätt ska jag  äta lättsaltade chips. Det får man när man är sjuk fast det är måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0