Mariamariamariamaria



Det är svårt att formulera orden, att sätta ord på känslorna. Jag som sålänge varit halv, tom. Ensam. Det tog en hundradels-sekund. Ditt namn stod på displayen. Jag svarade. & sedan var jag komplett. Din frånvaro har alltid påverkat mig negativt & det är sjukt hur mycket jag behöver dig! Du har alltid varit min hjälte. Sedan du kom in i mitt liv har du haft en livsviktig roll som beskyddare. & det är svårt att vänja sig av med något man har haft sålänge man kan minnas. Du är alltid min bästa vän, det spelar ingen roll vad du gör. Jag står alltid vid din sida. Som du så tappert stått vid min genom livets berg & dalbana. Du är den syster mina föräldrar aldrig gav mig. En gåva från gud som visste att jag inte hade kommit långt i livet utan dig vid min sida. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: J.E.N.



När vi lade på kunde jag andas igen. <3

Vi måste ses snart!

2009-03-19 @ 20:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0