Some pics


Igår när jag dammsög hittade jag ior under kudden i soffan. Han var stenhård. Vilken fin liten välgjord godis va? Nästan som ett konstverk.

Här sitter Jeppe & Bob, de andas frisk luft & kikar lite på deras kompis pippin i smyg. Människor som talat med mig i telefonen när jag ser pippi flaxa hit & landa på vårt tak tänker nog ´psyket nästa´. Det är samma visa varje gång. PIPPI PIIIIPPI PIPPIN PIIIIPPIIIIIIIN. När min kära bror hörde det för någon vecka sedan sa han bara "ehum okej" & jag kan tänka mig att han såg ut som stirrgubben på msn, ni vet denna -> :| Men vad gör man inte för sina små liv?


& detta kallar jag KÄRLEK. De sitter med sina långa svansar ihopvirade & huvudena tillsammans. Är de inte söta? Jo, säg att de är!



 


Kommentarer
Postat av: Maja

sjukt sött ;) mina katter hatar dock varandra... de kan inte ens äta en och en halv meter ifrån varandra, haha.

2009-03-06 @ 22:20:25
URL: http://domvetingetomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0