Att jag alltid ska hålla på


I brist på annan sysselsättning & ett tappert försök att försöka fly från gnagande huvudvärk som dels beror på crosshjärmen jag fick i huvudet, men också alla jävla tankar som aldrig låter mig få ro. Jag går fortfarande på högvarv trots att det var senast i måndags jag jobbade. Det är sjukt! Jag behöver stimulerande avkoppling. Palla gå & tänka på alla måsten & alla fucking jäva krav. Jag blir tokig snart. Det är jobbigt när man inte kan göra något åt situationen. Det är bara att vänta & hålla tummarna för att jag kommer in på skolan till hösten. Jag behöver göra något annat.

Jag är trött på allt. Så sjukt trött på migsjälv. Trött på att vara rödhårig. Så jag gjorde slag i saken & köpte slingor. Efter uppehåll från de värsta jemikalierna borde mitt hår nu vara så motståndskraftig att det inte ramlar av, men man kan aldrig vara säker ;)

& nakenchocken. Eller rättare sagt, den lättklädda bilden. På mig i omaka trosor & behå - den bjuder jag på. Meningen var att ni skulle få se mitt nuvarande projekt. Slingor. Men inte bryr mig jag om ni fick se mer än så. Vi kanske ses i parken. Lättklädda. Dock inte i omaka underkläder utan i bikini ;) Varför är det egentligen en sån stor grej just med underkläder? Förstår´t inte.
Vad har denna dag bjudit på? Förutom hjärnskakning. Jag vet att jag borde tagit det lungt & vilat. MEN jag gick till parken & umgicks med solen. Tröttnade rätt fort & hämtade Jeppe för att kråla i gräset & smyga på pippin istället. Jag kan inte låta bli att tänka - hej hudcancer, när jag ligger & solar. Speciellt inte efter läsningen i senaste VR. Hemskt! Efter parlvistelsen blev det grillning på landet. Bara min älskling, jag & katterna. Svärfar drog iväg på grillfest på annat håll. Hur mysig är inte kvällssolen? Aw, underbar!

Nu är mina krafter slut för denna gång. Men vilken uppdatering!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Oh my goodness! Värsta sexiga! ÅHÅ! ;)

2009-05-31 @ 22:05:21
URL: http://gliittertankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0