Blandande känslor

När jag klätt av mig kläderna & gick in i badrummet för att tvätta av min sminket upptäckte jag massa rivmärken på bröstet & halsen. Jag frågade mig själv, har jag varit i catfight? Nej. Men visst fan hamnade jag i bråk. Min älskling kom aldrig så jag fick klara mig själv till bussen & hem ifrån den. Mygod. Det gick som det gick. Nu ska jag halta mig iväg till Leons för en bit mat. Jag är vrålhungrig! Om ni undrar varför jag ska halta & inte gå som nprmalt folk så är det för att något hänt med min vrist. FUCK! Uppdaterar imorgon nr jag sovit på saken. Då kommer också bilder. Nu orkar jag inte. Jag är onykter, ledsen, upprörd. orolig & har en klump i magen. Men ändå glad för jag har haft en fin dag &  kväll. Trots det är jag förbannad. Hatisk. Där fick du din jävla spanare! Spott spott spott.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men älskade vän, vad har hänt? :O

2009-05-09 @ 23:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0