Click


Amerikansk dramakomedi från 2006. Michael Newman har det till synes perfekta livet. Hans karriär går bra och han har två välartade barn tillsammans med sin vackra hustru. Michael har dock svårt att få tiden att räcka till och han känner sig ofta stressad och spänd. Då han erbjuds en universalfjärrkontroll som gör det möjligt för honom att kontrollera sitt liv genom att pausa, snabbspola och skippa, nappar han därför på erbjudandet.


I rollerna: Adam Sandler, Kate Beckinsale, Christopher Walken, David Hasselhoff, Henry Winkler. Regi: Frank Coraci.



Mysig film som jag dessvärre missade det mesta av. OM jag får chansen att se den igen kommer jag att sitta som klistrad i soffan & strunta totalt i både facebook & bloggandet. Är lite sur på migsjälv nu. Jag älskar Adam Sandler! För att inte tala om komedier. Åh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0