En vanlig skitonsdag

Idag är det en onsdag. En vanlig jävla veckodag precis som alla andra. Jag tänkte göra den lite speciellt genom att festa till det en liten aning. Det blir pannkakor med sylt & grädde. Barnsligt gott! Sedan blir det soffmys med chips & dipp. U.S Orginal, såklart! :) Det är härligt att göra detdär lilla extra för någon. Som att gå & handla, fixa kvällsmat & soffmys med lite smått & gott. Hoppas min snart hemkomna sambo uppskattar mina ansträngnigar lika mycket som jag hade gjort. Annars är ju detta förgäves ;)

Jag vet inte varför. Men av någon anledning har jag fått mig en tankeställare. Jag vet att jag är långt ifrån perfekt men jag är nog nästan sånärpå den perfekta flickvännen/sambon/blivande frun. Självklart har jag fått jobba på detta. I ärlighetens namn tackar jag gud för att min snutt stod ut med mig när jag var Fröken Svår. Just nu känner jag mig inte perfekt & jag har dåligt samvete för att jag inte visar min sambo uppskattning & säger hur mycket jag älskar honom. För det kan inte göras/sägas för mycket. Det är så himla lätt att ta någon förgivet. Att glida in i rutiner & bara vara. Därför har jag bestämt mig för att ta vara på de små ögonblicken & frossa i både kärlek & närhet. (& chips & godis!)

Ta hand om dina nära, de är det bästa du har!

KÄRLEK/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0