. . .

Ursäkta mig, men jag orkar verkligen inte blogga. Jag har ingen motivation. Inte till någonting alls. Varför vet jag inte riktigt. Kan inte sätta fingret på varför jag känner som jag gör. Allt är bara vardag. Jobb, sömn & sömnproblem. Ligger vaken alldeles för länge om nätterna & nästan ber till gud om att få sova en blund. Sover bort hela dagarna & ångrar mig lika mycket varje gång jag ser att jag missat en solig dag.


Inatt drack jag hallonsoda & funderade över meningen med livet.


Somsagt livet är för kort för att INTE ta tillvara på varenda sekund. Men just nu orkar jag ingenting. Allt är tråkigt, jag är tråkig. De högljudda suckarna gör mig så troget sällskap. Dag som natt. Jag är fast i en ond cirkel. Möjligheten att den bryts finns. OM jag kommer in & får börja studera till hösten. Jag är så trött på nuet. Vill göra någonting annat! Vill känna mig viktig & framförallt vill jag trivas med mig själv & allt därtill.


Nu känner jag mig bara äckligt missnöjd över att jag inte får någon tillfredsställelse i det jag gör. Känner ingen stimulans alls. Det är så enformigt & drygt att stå i en kassa & ta emot beställningar från otacksamma jävlar. Jag vet att jag föddes för att göra skillnad på något vis. Med den vetskapen lämnar jag er på obestämd tid för att samla krafter.



Dock vet alla bloggare att det är svårt att hålla sig borta, för det brukar alltid klia något förjävligt i fingrarna. Vi får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0