Fredag

Herman är nu i ugnen & jag har höga förväntningar, hoppas kakjäveln är god :) Fialotta & jag var på maxi & hittade massa fina kläder. Synd att man inte är miljonär :) Med mig hem fick jag iallafall 3 par tröjor & två par trosor. Sjukt billigt! En chicken kebab också som jag mumsade i mig innan jag begav mig ner mot systemet & en sväng på stan. Sedan mötte jag upp Sara i spöregnet & satt i Tonihajs bil & blockerade för alla andra bilar som ville fram. Sjukt länge sedan vi sågs & som jag saknat den lille apan. Min spegelbild. Nu har hon en Herman & Barbadosmagnus skulle få en han med. HAHAHA. Nu njuter jag bara av att det är fredag & att jag är ledig, & jag laddar för morgondagen :) Hoppas på solsken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0