Godkväll

Det blev ingen storstädning, jag har varit på ett hemligt ställe. Skönt att slippa städa :) Fick samtal tidigare ikväll av B. Jag ska dit nästa vecka. & imorgon ska jag ringa vårdcentralen för en tid, på B´s begäran. Jag har länge varit kritiskt till vården. Tycker de mest avfärdar en, för att få tid till en extra kopp kaffe? Man har ju läst mycket om människor som sökt hjälp men blivit ignorerade & dött istället. ^^

HAHA! Min förra granne var på teve precis. 24 nt går på i bakgrunden & så såg jag henne där. Hon vann vårruset. Hurtigt!


Kommentarer
Postat av: Fialotta

Bra att du tar tag i saken så du inte går hemma och "blir värre"... Håller tummarna att det blir bra snart! KRAM

2009-05-29 @ 00:30:31
URL: http://fiavin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0