Godnatt :)

Det har varit en långt dag, sjukt lång med tanke på att jag somnade alldeles försent & ändå vaknade tusen gånger om av kramper i magen. Men jag tog mig till jobbet iallafall med sömnbrist & smärta. Mina ögon börjar kännas tunga, svåra att hålla öppna. MEN jag vill se 48 hours som börjar om en timma. Jag vill försöka se hela, i värsta fall somna till det :)

Imorgon jobbar jag bara några få timmar sedan ska resten av dagen & kvällen spenderas med min snuff. Hoppas på sol & en sväng till landet. Kanske grillat? Äntligen sover mina bäbisar. Vi har haft vattenkrig eller rättare sagt JAG har haft det. Jagat dem som en galning eftersom de bara hittar på hyss. Klösa lite på soffan, springa som vildar & välta allt i deras väg, klösa lite till. & bara springaspringaspringa. Rulla runt tillsammans som en boll. Dom är för söta. Vad vore livet utan dessa underverk? All kärlek de ger. Alla härliga stunder av mys & lek. Jag tröttnar aldrig på att kolla på dem när de leker eller sover så sött, skulle kunna tillbringa mitt liv så.

GÄSP.
Jag är trött. Har smått ont i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0