Hej otur


Jag börjar tro att jag krossat en spegel utan att märka det & fått 7 års olycka på köpet.
Antingen är det dålig karma, otur eller så är det någon som straffar mig. . .


Frågan är, vad gjorde jag för att förtjäna en hård smäll mot huvudet?


Jag öppnade garderoben för att ta fram en filt jag & Niklas kunde ligga & sola på i parken.
Jag stänger garderoben.
Då.
PANG!
Mitt huvud gjorde så ont & jag föll ihop på golvet.
Grät & grät.

Jag lyckades få en hård jävla crosshjälm i huvudet. Något vasst gjorde ett litet sår & det började blöda.
Min sötsambo hämtade en fryst hamburgare & la på mitt huvud, för att jag skulle slippa bula.
Det bara dunkar i huvudet & jag är vimmelkantig.

Hej hjärnskakning!


Vad jag än gör så värker det. & varför missa en vacker dag med solsken? Aldrig. Jag ska bege mig till landet & grilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0