Nattlig uppdatering

Nu är jag hemma igen efter en promenad under en nattsvart himmel tillsammans med Rebecka.  Skönt med lite frisk luft :) Borde somna som en prinsessa snart. Imorgon eller redan nu eftersom klockan passerat tolv för lääängesen - är det måndag. Det innebär jobb igen. Jag tycker jag är mer på jobbet än hemma & ändå jobbar jag bara runt 100 timmar. Det måste vara de oregelbundna tiderna som gör det. Denna vecka är det natt som gäller. Kanske hinner njuta lite av solen då, skaffa lite bränna förhopningsvis. Hörde att det skulle bli sol, så jag hoppas på det minsann.

Dags att krypa ner! Hoppas katterna slutar fara runt som galningar snart. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0