Parkmys, avsugning & pusskalas

Helnöjd efter en underbar söndag. Somsagt, promenad i åbackarna, en sväng till kinarestaurangen för take away, picknick i parken & kaffe hos mig :) Maten var sjukt god. & sällskapet var underbart! Sjukt härligt att få spendera lite tid ute i solskenet & grönskan med min bästa vän, hennes kavaljer & pussis. Pussis tyckte om mig. Vi hade pusskalas. Hon kände nog att jag älskar hundar, därför accepterade hon mig efter typ 1 sekund. Inte illa :) Woho! Bob & Heidi pussades lite, men han fick dock inte smaka tunga ;) Hennes koppel var däremot väldigt roligt att leka med. Bob har en ny kärlek nu. Det finns två tikar i hans liv. Lilla Heidi & stora Amanda. <3

Vid hemskomst var det Gossip Girl. Mitt absoluta favoritprogram. Love it. Sedan ringde telefonen & jag fick skvallra lite med min favoritJonna.

Maria upptäckte ett par i grottan i åbackarna som höll på med något både barnförbjudet & förargelseväckande. Vi kunde inte annat än att skratta. Eller jo, nu ljög jag. Maria smög sig på dem & fotograferade. Dock syns inte lika mycket på kortet som vi såg på plats. En avsugning, det är det jag snackar om. Om man bara vill mysa lite så finns det sjukt mycket bättre sätt att göra det på. Kanske sitta bredvid varandra, hålla handen eller sitta knä? Här står killen & tjejen sitter i lagom höjd för hans kön. Snopp, balle eller KUK - välj själva.



Förlåt, men jag var tvungen.

Nu ska jag sätta mig i lugn & ro för att planera lite. Ska skicka in önskemål för schema så att jag kan ta bus4you till bögisarna & kanske ägna mig åt bögeri i gränna? HAHAHA. Internt, bara så ni fattar lite, ni som inte fattar. Därefter ska jag bara slappa & känna lyckan pulsera i kroppen efter en härlig söndag. Jag känner mig pånyttfödd. Vad jag älskar min Maria.

Kommentarer
Postat av: Hertiginnan Anne von Porat

det var dig jag blåste en gång och påstod att jag bara visste att du hette Ida.

Man kan utveckla något som heter UKU utanför kroppen upplevelse och det är ett stadie strax innan man somnar. snart finns en sådan föreläsning och då kommer jag att skriva om det i bloggen. bor du i uppsala?

2009-05-24 @ 21:55:45
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0