Rubrik?

Så var klockan snart två. Jag har precis lagt mig tillrätta i soffan med datan i knät för att uppdatera lite. Har somsagt jobbat & jobbat, däremellan kändes det ganska nödvändigt med sömn. Tiden gick ändå fort idag & tur var väl det :) Missade GG, så det blir att kolla reprisen istället. Det var några mysko typer som tjuvringde till oss & STÖNADE i luren. Hur normalt på en skala är det att ringa till donken för att stöna? Mygod vilka pervo typer det finns. Precis innan vi skulle gå & hade larmat ringer också telefonen, denna gång undrar någon hur länge vi har öppet. När vi säger att det varit stängt ett bra tag ifrågasätter personen i luren "men vad gör du där då, är det ett rån?" HAHAHA. Säkert att man som rånare skulle svara i telefonen.

Jag känner mig helt tom i huvudet & det händer inte så mycket kul i mitt liv just nu som jag kan dela med mig av i bloggen. Det känns som allt bara är vardag, allt går på rutin, rutin som egentligen inte finns i mitt liv. Men ni förstår säkert vad jag menar? Det har inte hänt något märkvärdigt. & jag känner ingen motivation till något just nu om jag ska vara ärlig.

Min högsta önskan är just nu en månads semester. Bara dra iväg & ladda batterierna.

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0