Söndag

Jag vaknade INTE bakis. Kanske för att jag slutade dricka redan klockan 21 igår? Det blev aldrig något grillande, vädret var ju inte det bästa. Jag hann inte äta någon frukost ens innan jag satte mig på bussen vid halv tio på morgonen, för att slippa åka samma buss som alla andra. Med andra ord en överfull buss. Fick i mig lite yoghurt innan jag började med vinet. & tur var väl det. Kvällen innehöll mycket blandade känslor. Lite av varje. Bråk, tjafs, slagsmål, kramar & massa skratt & tokigheter. Sammanfattningsvis en helgalen kväll full med äventyr, på både gott & ont då.


Nu har jag precis kommit hem från en promenad till cg med Becka. Kattmaten var slut här hemma. Om en timma börjar Gossip Girl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0