Torsdag

Jag har känt mig så tråkig ett par dagar. Vet inte om det är att solen sviker? Ena stunden är jag supertaggad - skulle kunna springa maratonloppet eller vadsom, jag vill hitta på saker, inte vara stilla. . andra sekunden är allt som bortblåst, då vill jag bara krypa ner & gosa med mitt täcke. Det är nästan så jag då detta inträffar har lust att avboka allt jag har bestämt. Idag är jag iallafall på bra humör trots att jag vaknade tusen gånger om av en jävla piskande kattsvans i ansiktet. Snart dags att kila till jobbet. & idag hoppas jag att jag får min dator :) Jag skulle nog aldrig kunna lägga av med bloggandet helt, men ni får ha överseénde med mitt halvfabrikat. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0