Undrar om det var sömnmedel i colan?


Vanligtvis får jag sömnproblem av colacola, det är väl pga koffeinet. Men häromnatten hände något ytterst märkligt. Jag minns att jag gick till kylskåpet & hämtade cola, jag minns hur gott det smakade när jag yrvaken klunkade i mig för att släcka min törst.

En & en halvtimma senare vaknar jag med colaglaset i handen. Tomt. Jag hade somnat med glaset i handen. & allt som var kvar i glaset innan jag slog ihop hamnade på mitt täcke. Mellan benen. Jag skrattade högt en stund innan det slog mig hur äckligt det var att fortsätta sova med ett blött täcke.

Nästa gång jag ska dricka mitt i natten ska jag sitta upp, inte ligga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0