Vad vore jag utan dina andetag?

Som en ängel dök hon upp i mitt liv redan i barndomen, vi var blott sju år. Vi var små & blåögda. Inte visste vi då hur livet skulle te sig. Men en ängel kom hon att bli från den dagen. Alltid tog hon mig under sina vingars beskydd. Livet blev lättare med henne vid min sida. Det gick att härda ut. Jag hade någon att rymma till när världen skakade. Hon fanns alltid där oavsett tidpunkt.  Hon bara fanns där vid min sida & hon trodde på mig. Även de stunder jag själv förlorat hoppet. Jag hade någon att anförtro mig åt, någon som lyssnade, tröstade, torkade mina tårar. Någon som verkligen trodde på mig!

Hon är en tapper krigare som alltid slagits för mig, kanske inte ordagrant - men verbalt. Försvarat mig, backat upp mig. Hon har alltid stått vid min sida. Jag finner inga ord för att beskriva den tacksamhet för att du stannat vid min sida i alla väder. Att du aldrig vänt mig ryggen eller bara struntat i mig, mina problem & mitt då så kaotiska liv som satt sina spår. Såren är läkta & jag är hel. Det är jag också så oändligt tacksam för. Att jag tog mig så långt. Men det hade aldrig gått utan dig. Aldrig! Om du inte funnits vid min sida så hade jag fått någon att stanna jorden för att kunna kliva av. Därför är du min ängel, min vapendragare & min hjälte. Du gör mig komplett! Du är det positiva som finns i mig. Du är varje skratt.


Jag älskar dig!





Tack för det långa samtalet ikväll, baby. Nu är jag på fötter igen. Magen krånglar fortfarande, men jag ska fundera på detdär. Du kanske kan följa med & hålla handen? Åh, jag saknar dig så sjukt mycket. Det gör ont. Att bara får höra din röst, dina kloka så välvalda ord. Du gör mig till en bättre människa. Det är på tiden att ni flyttar lite närmare minsann! Kanske inte imorgon, men nästa dag?  Det vore så sjukt underbart att bara kunna träffas närsom :) Jag är liksom inte hel utan dig. & vad mycket lustigheter vi skulle kunna hitta på. Aw!  Vi hörs snart igen. Skrota Mac & skaffa riktiga msn, tack. Så vi kan nuuudiemsna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0