Vi har glädjen att kalla dig till intervju

Glädjande post idag. Jag har blivit kallad till ännu en intervju :) En annan utbildning jag sökt. Det är mer än jag hoppats på. Att komma så långt att bli kallad till intervju. Två intervjuer. Åh! :) Hoppas det går vägen. Jag kan inte se mig någonannanstans än vid skolbänken i höst.

Jag köpte badmintonrack & provspelade lite med migsjälv här hemma. Bob fick tag på "bollen" & bet sönder den. Snäll katt! :( Har även ätit en snabbislunch med Rebecka på Texas. Hamburgare. Sjukt god! Nu känner jag mig utmattad & dessutom har jag lyckats sova mig till nackspärr. Ska försöka hitta orken till en storstädning. Det behövs. På golvet ligger en kattspya. Bob åt nog för mycket grillad kyckling. Dessutom dödade jag en mördarspindel igår. Jag lovar att det var en giftig jävel. Den var sjukt äcklig. Jag fick panik & skrek hysteriskt. Den började hoppa när jag gjorde ett tappert mordförsök. Förlåt. Det är mitt fel att det regnade idag. :$ Den ligger som en blodfläck på golvet & jag känner obehag av att titta på den trots att de är död.

Katterna fäller som fan & inte nog med det! Jag kom på min sambo med att sitta & klippa Bob. Så nu ligger hårtussar överallt. & Bob är ful i pälsen. Jag skrek "SLUTA, HAN BLIR FUL". Men min sambo envisades med att Bob minsann tyckte det var skönt att bli klippt. Jo, säkert.

Puh, nu ska jag göra annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0