Frustrerad & uppgiven

Jag visste för flera timmar sedan att jag inte skulle kunna sova. Därför har jag inte ens försökt, men snart är det dags. Måste bara samla tankarna först. & borsta tänderna riktigt noga. Jag tog på mig & gick på en promenad mitt i spöktimman & rökte två cigg. Såhär i efterhand har jag verkligen ångest för det. Men i stundens hetta kändes det som den enda lösningen. Snus har ingen verkan när ilskan sätter in. Det var förjävla blåsigt ute, så det blev ingen lång promenad. Men jag hann med ett samtal till Rebecka. Tusen tack för att du alltid finns där! Det är bara för mycket just nu. Inte nog med den psykiska biten. Det skulle räcka mer än väl tycker jag. Men det har uppstått problem med grupparbetet igen. Det ska vi ta itu med imorgon. Eller, faktiskt om några få timmar. Människan som plagierade sist har nu gått från att plagiera på nätet till att plagiera mig. Det är så sjukt frustrerande. Ni anar inte. Jag är så less & jag känner att jag inte har orken att engagera mig så som jag gjorde senast. Egentligen borde väl inte det behävas ens? Personen ifråga borde ha lärt sig en läxa efter våra krismöten. Den senaste timmen har spenderats med Elin på tråden. Hon är minst lika uppgiven som jag. Vi orkar inte detta mer. Men hur går vi tillväga? Vår utbildningsledare borde inte ha en så passiv roll anser jag. Nu får det räcka. Hon får fan i mig rycka in & göra något. Vi är flera i gruppen som kämpar tappert trots problem vi har, vi är flera som mår psykiskt dåligt av olika orsaker. Detta gör knappast saken bättre. & man undrar lite över hur en människa förmår sig att behandla andra såhär? Hur kan man egentligen tycka att man själv är så upptagen med jobb att man inte hinner mer än att skriva en mening på 3 veckor? När en annan person som är 5 barnsmamma med extrajobb hinner med? Det gäller att prioritera! Jag är verkligen sjukt nöjd över Linas insats! Men jag hade aldrig krävt att du skulle sitta nätterna igenom hela helgen för att göra oss nöjda. Vi hade kunnat hjälpa dig. Det är inte bara ditt ansvar. Återigen, vilket grymt arbete du gjort! Jag är besviken på den människan som gjort allt annat än att plugga. & jag är också besviken på att denna person har mage att plagiera mitt arbete rakt av! Den första etappen var att skriva om alla fall. Borde inte du också gjort det, jag menar, det skulle varit klart för flera veckor sedan? Du kunde använt dig av det, dina egna ord - inte av mina! Fuck. Fuck fuck fuck. Det blåser förjävligt fortfarande ute, det knakar i våra fönster. Jag funderar på om de är påväg att blåsa bort. Dags att stoppa i hörselpropparna & hoppas på en dejt med John Blund nu. Over & out


Kommentarer
Postat av: Sara

Ta det inte personligt vännen, försök att prata med henne en sista gång och fungerar inte det ställ krav på er lärare att hon ska ut ur er grupp. Det är inte meningen att ni andra ska må dåligt över ens "prestation" <3 det fixar sig snutt

2009-11-02 @ 19:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0