Godmorgon

Ute är det mörkt & trist men inne är det solsken. Jag vaknade på strålande humör, pigg & glad trots bristen på sömn. Det blev ynka 4 timmar. Man är så uppe i varv när man kommer hem så det tar några timmar för både hjärna & kropp att varva ner. Det ska bli skönt med helg, ladda för en ny vecka. Nästa vecka väntar ett nattpass & så ska jag jobba helgen också. Det blir typ 3 helger på dessa 6 veckor. Men så fungerar det inom vården. Bye bye lediga helger. Idag är det mitt femte snusfria dygn & det går över förväntan. Hoppas det är lika lätt när jag tar av mig plåstrena om några veckor(?) Nu ska jag borsta tänder & fixa, sedan springa till bussen. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0