Godnatt

Straxt dags för den dagliga dosen av Criminal minds. Jag undrar varför det alltid går bra program på nätterna? Men tur är väl det. Då kan jag hålla mig sysselsatt. Sover hela dagarna & är vaken hela nätterna. Fortfarande. Aningen påfrestande att ha så olika dygnsrytm, men det fixar sig snart. Praktik innebär rutiner. Jag saknar rutiner i mitt liv. Snart ska jag komma igång på riktigt. Träna. Sola. Alla vet att man känner sig hundra gånger snyggare med lite bränna, inte sant? Träna ska jag göra för att bli av med energi, för att kunna sova istället för att grubbla. Tror mycket kommer lösa sig när jag väl är igång. Ser fram emot att hoppa i mina skor & min träningsbehå! Men sorry brudar, jag är för sjuk för att närvara på premiären. Fast jag hörde nåt om att ni skulle träna för mig med? Kämpa! Gottnatt allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0