Jag är här ändå ;)

Jag är hemma & har tagit mig en dusch. Fick sluta ungefär en timma tidigare & Elin informerade om att sista betyget kommit. Det är anledningen till att jag har datan på. Kan väl passa på att säga att jag fick VG på den uppgiften också. VG rakt igenom hela första kursen. Nöjd som bara den är jag. Praktiken går fint, idag har jag sprungit som en dåre till röntgen 3 ggr fram & tillbaka med olika patienter. Var dessutom på AVA en sväng för att hämta en patient. Synd att inte Elin jobbade. Snart dags att krypa till kojs, klockan ringer fem. Sedan är det helg för min del! Wiho.


Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att höra att det går så bra för dig som det gör, du är så duktig, VG barn! :D jag är stolt över dig!

2009-11-19 @ 22:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0